Followers

Friday, October 1, 2010

Keputusan ' Alya 1'st bday giveaway'

Sebagaimana yang telah dijanjikan sebelum ini, keputusan akan diumumkan sebaik sahaja GA ini tamat. Rujukan SINI :-
  •  seorang pemenang utama akan dipilih secara rawak  DAN
  •  seorang pemenang misteri 
Alhamdulillah, seramai 76 orang peserta telah menyertai 'Alya 1'st bday giveaway', terima kasih tak terhingga kepada semua teman2 yg telah meluangkan masa join GA yang tak seberapa ini.

PEMENANG UTAMA (cabutan bertuah) dimenangi oleh:-
  • dayanazulfah-mama (no. 5) - done 4.10.10

PEMENANG MISTERI

Pemenang misteri akan dipilih berdasarkan keseluruhan jumlah komen tertinggi yang telah diberikan terhadap ketiga2 laman kepunyaan saya hingga ke tarikh 30.09.2010  iaitu:-


CORETAN PERIBADI

  1. umialya (81)
  2. ena (20)
  3. azrina (16)
  4. syamila (16)
  5. hezesuze (14)
  6. umialya09 (10)
  7. mie_rahim (6)
  8. ayu (6)
  9. fieza79 (6)
  10. ibuhakimhaikal (6)

DIARI HUDUPKU


  1. umialya (51)
  2. imaan09 (10)
  3. rose --{@ iburafiq @}-- (10)
  4. ayu (10)
  5. kasehku (9)
  6. ammi sara (7)
  7. maslina rosdiana (4)
  8. ena (3)
  9. nurul (2)
  10. sher zul (2)


CONTEST & GA ONLY


  1. nor ' atikah bt norbaki (1)
  2. umialya (1)
  3. jue-anna fauzie (1)
  4. wife mr.em~ibu mr.aqil (1)
  5. syamila (1)
  6. gayahspears (1)
  7. cute mum (1)
  8. imaan09 (1)
Justeru itu, pemenang MISTERI telah dimenangi oleh
HADIAH SAGUHATI

Memandangkan GA kali ini agak memberansangkan, maka sukacitanya saya ingin menambah 1 lagi hadiah saguhati melalui cabutan bertuah...

Hadiah saguhati dimenangi oleh;
Adat bertanding, ada menang dan kalah.. buat teman yang berjaya di dalam GA ini, tahniah diucapkan dan buat rakan2 yang tidak berjaya, jgn le berkecik ati. Apa yang penting persahabatan diantara kita bukan setakat ini sahaja, kekalkan biarpun di alam maya.. 
Buat para pemenang, sila emailkn / tempekkan  butir2 diri kalian ke umialeeya@gmail.com @ dilaman ini mengikut kesesuaian memasing bagi proses penghantaran hadiah yg seciput ini, inilah yg termampu dan seikhlasnya dariku. (tak sempat nak memilih sbb masa sampai ke CH t/hari, hujan turun agak lebat, capai je apa yg ada depan mata, apa2pn moga kalian sudi menerimanya)
  • nama 
  • alamat
  • no.phone
k, hg berjumpa lg pd GA akan datang, Insya Allah.. bye, bye


nota: Semua pemenang perlu memberi maklumbalas dan menghantar maklumat spt yg dikehendaki dlm tempoh 3 minggu drp. sekarang (till 21.10.10), sekiranya tiada maklumbalas diterima dalam jangkamasa tersebut maka undian semula akan dijalankan bagi menentukan pemenang yang lain.  

10 komen yang kalian berikan, tqsm..:

Cute MuM said...

xde rezeki lagi kat sini.. xperlah... nanti leh cuba lagi..

Tahniah kepad pemenang..

LyNn'Azlina said...

xder rezeki jugak....

SYaMiLa said...

hmmm...selalu tak de rezeki dlm contest...

tahniah buat pemenang...

mie_rahim said...

wah-wah..
daku ke menang..ni yg sayang kak tini ni muahhhh!!
details sy dah emel...thanks a lot

umialya said...

Cute Mum
Insya Allah, GA ke 3 akan menyusur kemudian hari.. ader le rezki tu

LyNn'Azlina
Jgn serik ye join GA, kalu boleh semua peserta akak nak bg cenderahati sbg tanda penghargaan tp... budget x cukup!!!

Insya Allah.. kalu ader rezki lebih.. mgkn akak akan kongsi ngn semua

SyaMila
Insya Allah, mgkn salah satunya GA@contest akan jd milik Sya, join, jgn x join!!

Mie..
Tahniah, akak blm dpt lg detail, bleh antr sekali lg..

adiahnya dah siap berbalut, tgu maklumbalas pemenang n terus pos je

haszuraidah ishak said...

tahniah buat pemenang.. :D

kakyong said...

tahniah buat semua pemenang

anisalya said...

tahniah pada para pemenang...

Tomato Gurl's Life said...

Tahniah kepada semua pemenang :)

Anonymous said...

wahh tahniah kepada semua..erm ena menang tahniahyer..semoga murajh rezeki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink