Followers

Friday, January 11, 2013

Status Minyak Yu Yee

Maklumbalas Jakim

6 komen yang kalian berikan, tqsm..:

bicara harianku said...

oohhh good info..ummi guna ni kat anak..tp a kuran guna smpai umur bapa yea kita xpyh kat ank dah?hehe

Mia Kassim said...

Salam kenal dan follow...
Hari tu tersebar minyak yu yi tak halal....sebab tu lah tak boleh percaya sangat khabar angin...

Mia Liana said...

sofea pun guna minyak ni masa kecik.. huhuhu kalau minyak lain kak mia rasa macam kurang skit kesannya.

p/s: salam kenal dan follow sini...

TiranaAduka said...

salam umialya
Erm...dah lama juga ta gunakan..pernah 2 tahun lepas search produck tu..so far ok je bg ta

Fieda Rafli said...

skrg dah ada pengesahan baru lega..

Rafidah Mutalib said...

Tq dear for this clarification... Sgt membantu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink