Followers

Friday, February 5, 2016

Naluri seorang ibu


Sumber: Pa&Ma

10 komen yang kalian berikan, tqsm..:

Nurhidayu said...

Betul kak..dah lama tak beli brg sendiri 😂😂😂

Nurhidayu said...

Betul kak..dah lama tak beli brg sendiri 😂😂😂

Etuza Etuza said...

Tunaikan niat nak beli untuk anak..anak pasti happy

Ena said...

Ye la kak, belikan anak itu ini asalkan keperluan mereka cukup.. kita ni kemudian2 lah kan.. hehe

Husna Rahman said...

kagum pengorbanan seorang ibu...kasih sayang tanpa batasan..

arief Sigli said...

ibu saya juga ibu yang seperti itu :) terkadang saya merasa ingin membeli banyak hal untuk ibu saya :)

hainom OKje said...

Betul tu geng kadang kadang. Tapi kalau laki kita dia rajin layan kehendak anak ni. Kalau kita, tengok keadaan jugak, kalau barang tu satu keperluan, mungkin boleh jer layan tp kalau barang yg dia nak tu satu kemahuan, kita berkira jugak geng kecali duit terlebih....
Barang sendiri, ikut nafsu hihi

hainom OKje said...

Betul tu geng kadang kadang. Tapi kalau laki kita dia rajin layan kehendak anak ni. Kalau kita, tengok keadaan jugak, kalau barang tu satu keperluan, mungkin boleh jer layan tp kalau barang yg dia nak tu satu kemahuan, kita berkira jugak geng kecali duit terlebih....
Barang sendiri, ikut nafsu hihi

Mummydearie said...

Sangat betul bagai dikata. Kalau nak beli barang sendiri walaupun murah, dia punya berkira-kira tu alahai. Kalau bab keperluan anak-anak, pejam mata aje keluar duit. Demi anak katanya!

calrase patrick said...

Betul betul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink