Followers

Sunday, April 24, 2016

Tepuk dada tanya selera

Saya tidak mahu ulas panjang, isu ini amat sensitif dan terpulang kepada penerimaan individu.

Sumber: FB KKM

8 komen yang kalian berikan, tqsm..:

Nurhidayu said...

Ya Allah..alahai..kesiannya..

Kak..rindu akk..kalau pi KK, roger ayu ye..

umi alya said...

Ayu

Baru akak tengok kat FB td, sonoknya kat sana..

Insya Allah, takkan dilupakan jika punyai rezeki ke KK..

Ena said...

Kak,

Siannya..

Lamanya x nampak akk update. Jangkit syndrome M ngan ena eh? hihi.. gurau je ye kak. Akk mesti bz kan..
Moga sihat2 sentiasa.

Kakzakie Purvit said...

Sendiri buat sendiri tanggung
Tapi siapa harus dipersalahkan
Kesian anak menjadi mangsanya...

Mummydearie said...

Kasihan anak menjadi mangsa. Yalah sekarang ni nak apa maklumat semua pun digoogle. Bagus tak bagus, ikut apa kata majoriti kat sosial media. Inilah jadinya. Patutnya kena tanya pada yang pakar. Tapi yalah, sebagai ibubapa, kita memang nak yang terbaik untuk anak-anak. Kalau itu yang dianggap baik, nak kata apa lagi!

hainom OKje said...

Beraninya depa ni ambik risiko.... kalau ye pun fanatik homopathy kasi habis dululah schedule injection tu.... Dah jadi gini sapa yg susah?

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak dpt masuk blog mimialya1.blogspot.
Tak dpt nak komen kat angan-angan handphone tu:(

aRz MoHa said...

apa yang disarankan kita cuba ikut yang terbaik...selebih dari tu kita tawakkal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink