Followers

Monday, January 15, 2018

Mitos..


18 komen yang kalian berikan, tqsm..:

Warisan Petani said...

Mitos yang dah jadi kepercayaan masyarakat kita.

hainom OKje said...

Tapi mmg hakikatnya, kita dimomokkan benda benda gitu sejak dulu lagi.

Sampai takutlah nak mandi malam.... Kalau masa mengandung dgn dlm pantang mmg takut nak makan kicap dgn kopi...
Tang makan sup ketam tu tak perlah jugak sebab sedap hihi...

hainom OKje said...

Geng blog satu lagi tu mmg dah on lagi ke?

umi alya said...

Hainom okje..
Tetap ON.. nnt kita bg link kt awat erkkkkk...

hainom OKje said...

Ada entry baru ke kat blog tu

Hans said...

nice entry
sebab semua nih memang dah selalu jadi pesanan orang dulu2
hehehe

Norhayati Mohd Isa said...

Mitos yg dah menjadi kebiasan UA..
Itu yg kena tinggalkan biasa buat yg tidak biasa.

SITI SALIZA MOHD SACHARI said...

Terima kasih perkongsian. Mitos yang da sebati dengan kehidupan. Hihihi

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sbb org zmn dulu mandi tak guna heater mcm zmn skg. Mandi sungai pulak tu.. mmg lah bahya kan Umi klu mandi mlm2 takut dicolek.

Eita Pengedar Vivix Shaklee said...

Memang mitos sungguh ni... tapi ramai juga yg percaya kannn....

Berkongsi pengalaman Cara Mengawal Penyakit Psoriasis Agar Tidak Merebak Keseluruh Tubuh Dengan Cepat

Jari Manis said...

semua tu mitos ke akak? sbb ramai yg percaya tau dan dorang elak semua tu

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Lama Umi tak update belog.

aRzMoHa said...

Mitos yang lama tersiar...

ejulz said...

Thanks for info.. tak sangka mandi malam tu pun mitos.. hehe

follow sini.. harap sudi follow http://ejulz.blogspot.com juga :)

Cantik Sihat Semulajadi by Umi Nazrah said...

salam singgah. perkara2 mitos ni kita kena search dan selidik dahulu. pasti ada perkara disebalik satu2 perkara tu :)

Jaja Vitamin.Merah said...

Saya kalau ade ilmu sains dan logik di sebalik semua tu saya percaya la..hehehe

insan marhaen said...

Terima kasih, singgah jengok ke blog saya dan komen...

ejulz said...

mandi malam dan nenas selalu dengar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink