Followers

Monday, April 23, 2012

renungan kita

Tersentuh naluri keibuanku ketika melihat gambar ini, seekor anak kucing masih menyusukan ibunya yang telah mati akibat dilanggar.

8 komen yang kalian berikan, tqsm..:

anisalya said...

memang sedih kan. alahai...

umialya/k.tini said...

hiba..

eima said...

sedey ... nk nangis .... ape la nasib anak kucen tu hilang tempat bergantung ...

teringat anak2 kat rumah...huhu


aku kesian klu tgk kitten kat kedai tp aku tak mampu nk bela diorg sbb ade babies kat rumah....huwaaaaaaa

IntaNBerliaN said...

mcm ada satu kes xcident tu... ibu msh menyusu ank walau dia luka parah... lps bg ank minum susu, dia pun pergi utk selama2nya...

umialya/k.tini said...

eima..
lihat gambar tu terbayang wajah2 kesayangan di rumah.. apalah yg dorg buat diketika ini..

umialya/k.tini said...

IB
Pengajaran buat kita, kucing sayangkan anaknya, apatah lagi kita, naper masih ader yg sanggup berpisah ngan anak cont: buang anak dsb?

eita said...

siannya..
mesti dia tak tahu mak dia dah mati kan...

Nur-nba said...

Sedih.. Memang tak sampai hati utk melihatnya.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink