Followers

Saturday, November 18, 2017

Kenangan suatu ketika dulu..

Terjumpa gambar lama

Tiba2 rindu detik2 penyusuan Alya.

Ketika inilah saya kenal ramai rakan blogger,  kebanyakannya ibu2 yang memperjuangkan penyusuan ibu buat si manja. 

22 komen yang kalian berikan, tqsm..:

Etuza Etuza said...

memang kenangan lalu ketika anak2 masih baby tak kan lupa. Menjadi sejarah yang bagaikan mimpi..itu anugerahNya. Comel aliya tu ..

saniah ibrahim said...

Tahniah UA walaupun bekerja tapi dpt menyusukan Aliya.
Comel model nya betul2 spt iklan ...hihii.

Hasliynda Umairah said...

comeyy

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Umi - kdg2 rindu kan dgn teman2 blogger lama2 yg dah "ghaib" dari dunia blogging. Alhamdulillah sebahagiannya ada yg masih Allah temukan di ig.

Ainniah Zulkefli said...

wah, memang rindu nak menyusukan anak2 kan.

Cik Manggis said...

Susu ibu adalah yang terbaik. Tahniah pada ibu ibu yang berjaya menyusukan anak hingga 2 tahun
Cik manggis tak sampai pun air susu tak keluar.

Nabila Syifa said...

Mengimbau kenangan nampaknya

umi alya said...

Cikgu Etuza
Alhamdulillah anugerah Allah..

umi alya said...

Alhamdulillah Kak Saniah..
Saya berjaya susukan keempat2 orang anak walaupun bekerjaya..

umi alya said...

Terima kasih HU

umi alya said...

Sam..
Mmg rindu rakan2 blogger yang dulu2, ramai sudah yang tidak aktif..

Ada seorang dua masih berhubung di fb..

umi alya said...

Dr Ain..
Kenangan yang tak mungkin dilupakan..

umi alya said...

Cik Manggis
Alhamdulillah..

umi alya said...

Nabila Syifa, hi3

hainom OKje said...

Alolo comeynya Alya.....Seronok betul tu tengok bekalan susu dia banyak berbotol botol hihi....
Dah merindu rindu nak berbaby tu nampaknya. Apa lagi geng! proseslah lagi hihi....

umi alya said...

😂😂😂😂 dah tualah, main dengan cuculah pula, itupun jika ada rezeki dan dipanjangkan umurku..

Warisan Petani said...

Wah banyaknye stok.

zaleha awaluddin said...

Rindu sangat kan?masa menyusu best.. anak jadi rapat sangat dengan ibu..

Ketahui apa kelebihan vitamin kanak-kanak Shaklee berbanding vitamin kanak-kanak lain di pasaran.

Norhayati Mohd Isa said...

Banyak stok UA..
Gembira alya tengok susunya..
CH dah 10thn..
Rindu tgok gmbr masa kecik mrk kan..

Jari Manis said...

Comelnya..cepat masa berlalu kan

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah rezeki baby ^__^

aryan azra said...

Alhamdulillah seronok bila ingatkan balik kenangan macam ni kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink