Followers

Thursday, September 2, 2010

Award dan Tag dr. KasehKu Hidupku - Lynd

Errrrrrrmmmmmm, ari ni terima award dan Tag drp Lynd, cam x ikhlas je.. huhu, tak le!! cuma penat kit n mood nak berblog agak merundum. tk byk2 ye Lynd..

Apa yang sedang bermain di fikiran sekarang?
Bantal kt maner?? kalu boleh nak tido awal kit sbb smlm cuma dapat tido dlm 3-4 jam je

2. Apakah nama samaran anda?
Nama glemer kni tntunya umialya (sempena seorg ibu kpd bb bernama Alya, biarpn punyai anak yg ramai tp sbb kiranya dia yg 'BONGSU', byk le kelebihannya.
Anak2 buah memanggil m/cik tni @ cik tni w/pun anak bongsu dlm adik beradik 9 org,
  eh, tak le, 8 org je (yg peliknya abg  lak dorang panggil Pakcu.. huhu)

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
arwah kedua ibubapaku dan arwah anak - syahmi
suami dan anak2
adik beradik (udah lebih drp 3 org daaaaa, apalah, x fhm soklan)

4. Panggilan untuk si dia
abah (terikut anak2)

5. Hadiah yang diimpikan oleh orang yang teristimewa
x pnh bermimpi adiahnya sbb dia bukannya sorang yg 'romantik'

6. Blog yang anda suka visit
semua teman di alam maya yg sudi menghulurkan tali persahabatan

7. Taggedkan kepada :
memandangkan ramai dah yg kena tag..  mungkin boleh bg kat :-

 (ena tlg ambik ye, xtau naper.. akak x leh lepas sempadan nak melawat ena (xder pass kot!!  nnt cuba lg d lain masa)

dan semua teman yang singgah kesini, sila ambik le ye

4 komen yang kalian berikan, tqsm..:

anisalya said...

amik award jgn tak amik..
hahaha...

umialya said...

anisalya
sila ambik le ye..

ayu said...

sama la kak tini..nak gak bantal..semalam danial bangun awal sgt...4.30 pagi dah bangun...sampai kul 7 baru tidur balik..huhu..ngantuk nyaaaaaaaa

umialya said...

bestkan ayu.. sok, lusa cuti... nak rehat secukupnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink