Followers

Tuesday, September 21, 2010

Musim 'Malware' ke karang ni???

Rata2 ramai rakan blogger mengeluh apabila byk laman yg ingin dilawati terkena jangkitan 'Malware'. Gitu gak ngan aku, x terkecuali.

Langkah yang paling selamat ialah terpaksa membuang url yg telah terkena jangkitan buat sementara waktu keatas laman2 kesayanganku.. maaf ye teman2 kerana terpaksa mengambil tindakan ini.. Antaranya ialah:

  • e-nawanisfan (maaf ye ena.. TERPAKSA).. kesekian kalinya akak x leh lawat ke sana (salah satu laman yg sering dilawati)
  • Syawalsimpsons (mohon maaf)
  • Terbaru ; mamayangcekal (Maafkan akak ye along...)
Mungkin laman ini pn bermasalah jugak. huwaaaaa!!!
Kesekian kalinya terpaksa minta pertolongan SYA untuk membuang file yg ada masalah ini.. tk sya.

Insya Allah, setelah semuanya telah pulih, kesemua url tersebut akan dikembalikan ke sini.

4 komen yang kalian berikan, tqsm..:

anisalya said...

memang musim...
start daripada innity katanya...
tak tahu la...

umialya said...

anisalya
moga ia x berjangkit pd laman kita.. kalu tidak, habiiis!!

ayu said...

kak tini,

alhamdulillah, akak dah blh masuk blog ayu balik ye...ayu pun ambil tindakan yg sama mcm akak..

umialya said...

Ayu..
Tu le, blog ayu adalah diantara laman yg akak suka..

Skrg ni laman ena je masih blum lg, smlm cuba tp gagal.. asik benda tu je yg kuar..

x berani nak terjah lebih2 nnt x pasal2 cpu ni kena antar klinik, sakiiiiiittttt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink