Followers

Friday, September 24, 2010

Mertua dibelasah menantu

Adakah patut menantu membelasah mertuanya selepas berang kerana dianggap campur tangan dalam hal ehwal rumah tangganya sebagaimana yang di laporkan DISINI??  


Teruk betul ye zaman sekarang ni, rasa hormat terhadap mertua sudah terhakis. Cuba bayangkan ibu mertuanya telah  ditendang perutnya tanpa belas kesian serta ditumbuk sehingga hidungnya berdarah.

Pergaduhan suami isteri (menantu dan anak pompuan)  itu adalah berpunca si suami gagal mendapatkan wang berjumlah kira-kira RM10,000 yang dikatakan untuk menjamin seorang saudaranya yang ditahan polis. 


Errrrrmmmm, tak pasal2 si menantu td kena masuk lokap dan pastinya perlukan wang untuk jaminan. Adakah ibu mertua tadi sanggup  menjamin menantu atas alasan sayangkan anaknya?? 


nota: kalau aku??   lebih baik le tak  punya laki kalu gini  peelnya!! x sanggup di sepak terajang dek laki yg panas baran.

6 komen yang kalian berikan, tqsm..:

SYaMiLa said...

mintak2 dijauhkan daripada mereka yg peel camtu...

umialya said...

Sya
yg bleh wat sakit ati baca kisah ni, ada ke patut mertua boleh disepak terajang, hilang akal ke si menantu tu??

Marah sekalipn, jgn le smpai gitu skali.

Sekali fikir, mgkn gak ada ketidakpuasan di ati menantu terhadap mertua sejak sekian lama. Wallahualam

haszuraidah ishak said...

iskh..iskh..sesuka hati dier je nak belasah orang, mak mertua plak tu..iskh..iskh..

melur said...

Salam perkenalan tuan rumah,
sungguh tak berhati perut menantu hantu ni...dah la lelaki bantai mertua pompuan..dayus

SYaMiLa said...

bila dh tk hormat org yg lebih tua...ni la org yg pentingkan diri sendiri dn layan sgt la nafsu amarah tu...minta2 la dijauhkan benda2 ni terjadi di kalangan ahli keluarga...amin...

umialya said...

Has
Benci kalu dpt org gitu.. biar le dia dok dlm lokap. x perlu nak jamin kuar

Melur
Yap.. dayuskan!!

Sya
Ntah.. tak tau apa nak jadi krg ni!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink