Followers

Wednesday, July 7, 2010

Aku suka....

Aku baru terima mesej drp Haza berbunyi; Slm, duit dah masuk, brg dah pos, tq'.

Sebenarnya pagi tadi,  aku call minta tolong Haza poskan segera pengepam susu  spectra 3 (S3) untuk kegunaan Ann, masa tu aku belum membuat sebarang pmbayaran  hingga petang tadi, apa yg membuat aku terharu, atas kepercayaan kepada pelanggan, dia terus membuat persiapan segera.

Walaupun aku cuma mengenali HAZA melalui alam maya je tp seakan sudah mengenalinya lebih dekat.  Apa yg pasti SRISURI TETAP DIHATI  . Aku tidak teragak2 mempromosikan kepada rakan2 semua mengenai kedai ini.

Kemaskini  8.07.2010 @ 10 malam  , Pesanan sudah diterima pagi tadi, tk Haza

6 komen yang kalian berikan, tqsm..:

Unknown said...

Akak ni mcm ada sensor je ngan otak saya.
Memandangkan kawan akak will be new user of S3, tak aci la dia ada akak nak cerita.
Saya takder jurucakap.
Saya mencadangkan akak buat N3 pasal S3 leh ?
Item yang saya nak tau.
1. Langkah penggunaan.
2. Cara penjagaan. (Tiub tu kena sterile skli ke?)
3. Dan apa2 yang berkaitan la.

Blog ni da jadi on of kitab BF saya da.
Mane tau jadi kitab untuk org lain gak.
**Suke2 je request org bt N3**
(^_^)v

Umialya said...

KasehKu..

Maaf le, bukan akak pilih kasih cuma nak kongsi kegembiraaan.

Maklum le, berapa ramai je ibu2 bekerja sanggup korbankan masa mereka mengepam n bf bb di kala iklan FM yg melambak dipasaran n kurang mndpt sokongn.

erm... mgkn akak trsilap promosi'SRISURI' tp rasanya x slh kot sbg pnduan.. sbb pmbelian on line byk risiko spt berlakunya 'penipuan'.

Apapn sbrg pilihan ditgn kita, xder komisen yg akak dpt ye.. hehe

Insya Allah, akak cuba buat n3 itu dr masa kesemasa.. tk beri cadangan n idea.. sbb akak bukan penulis yg berwawasan..main hentam je apa yg ada kt minda.

Unknown said...

Huis.
Sy da salah cakap ke?
Sy sbnrnya nk cari orng yang belh citer or bg panduan pasal s3.
Ada la beberapa org yang sy tgh listkan nak tanya. Tapi ada y Peer Counselor so terikat ngan polisi.
So sy nk mencari orang yang sempoi untuk bercerita. Akak la tu kot?
(^_^)v.
Klu yang formal2 tu mcm baca buku panduan je.
Yang untung Aan tu la akak jadi advisor pasal s3. Sy nak jugakkkkk.
Klu akak sayang ibu2 yang nak menyusukan ni akak kena buat n3 tu.
Huis.. Ni da kira ugut.
Ampun kak klu menyusahkan.

Umialya said...

Sapa le akak ni!

sib baik le akak x jadi g kursus tu n jadi 'Peer Counselor'.. kalu x, kena tutup mulut juga ye.. hehe

Insya Allah, akak cuba jwb bbrapa soalan d atas.

psst; off topik jap ye, akak x smpt lg antr hadiah tu.. nnt le, kalu boleh nak antar serentak ketiga3 pemenang..

Unknown said...

Tu la.
Sementara akak "Blum jadi" g kursus, baik sy "mempergunakan" akak. (^_^)v

**Nohal. Sy akan tunggu ngan sabarrrr hadiah tu**

Umialya said...

hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink