Followers

Tuesday, July 6, 2010

Bangganya aku

Alhamdulillah, hari ini aku mendapat maklumbalas positif daripada staffku, Ann untuk menyusukan bayi yang baru dilahirkan sepenuhnya dan bakal menjadi pengepam tegar yang berkerjaya  (cam aku juga...),  tambah mengembirakan ia disokong oleh suami, ibu mertua dan kakak iparnya.

Aku membantu membuat tempahan ngan Haza untuk membeli Spectra 3 (S3) untuknya, bagiku pengepam ini adalah terbaik selain FS. Apa yang aku suka ialah ia ada spare part jika rosak, jaminan 6 bulan dan sedutannya soft , senyap serta ada 'Double Pumping'.

2 komen yang kalian berikan, tqsm..:

ayukhairy said...

kak tini, ayu pun beli set bp ngan haza...mmg best..lagi2 dpt join skim kutu..semoga usaha kawan akak tu berjaya ye..

Umialya said...

Akak puji suaminya, dia terus kuarkn budjet belikn pam tu tanpa brfikir pnjg.

Agak2nya 1:10 bapa yg berfikiran positif mengenai bf bb 100%, mgkn gak 1:100 kot!

Sebenarnya susah nak jumpa famili yg betul2 suppport bf ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink