Followers

Friday, March 19, 2010

Menangani Stres

S       Syok - Gembira hati dan diri sendiri

T      Tenang (24434 -Solat 5 waktu)

R           Riadah - Lakukan aktiviti regangan

E           Emosi - Fikir positif, adakan hobi, jgn salahkan org lain, belajar suka diri sendiri

S      Spiritual (Kerohanian) - 565
  • 5 - Solat setiap hari
  • 6  - Rukun Iman
  • 5  - Rukun Islam
Ntahle, aku suka bangat baca dan hayati maksud setiap baris diatas. Asalnya ia tertampal di sudut unit kaunseling yg di ilham dek sorang anak buahku lantas aku minta izin untuk 'copy'.. tk Ann!

Sbnrnya Ann tak taupun aku copy ntk masukkan kat sini.. tamb. lak diaorg tidak tahu aku punyai laman sendiri..  rahsia!  Lain le kalu diaorg terjumpa laman ini tanpa disengaja..

Bab kemaskini blog ini, aku tak akan buat kt pej.. ylh, kena tunjuk cont. yg baik.. nnt kalu diaorg buat dan dok ngadap komputer untuk tugasan bukan rasmi, terbeliak lak mata aku menengok, tak pasal2 aku yg STRES, tak ke haru biru jadinya. so.. hal personal buat kat umah beb..

0 komen yang kalian berikan, tqsm..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink